2015-09-29%2004.17.09%201.jpg
http://youtu.be/dy9nwe9_xzw
20150930_172314.jpg

Hello guys
Täällä päivät kuluu hurjaa vauhtia. Tuntuu hullulta että saapumisestani on kohta jo kaksi viikkoa, vaikka samalla tuntuu että olisimme olleet täällä paljon, paljon kauemmin. Viikkoni ei alkanut niin hyvin, enkä oikein edes tiedä miksi täällä oleminen tuntuu välillä niin vaikealta. Eilen ja tänään kaikki on kumminkin sujunut paremmin kun alan oikeasti tutustumaan ihmisiin ja tottumaan päivärytmiin. Tänään mulla oli mun ensimmäinen tapaaminen mun mentorini kanssa. Siistiä että meillä jokaisella on täällä tyyppi kenet tapaamme ainakin kerran viikossa ja kenen kanssa voimme käydä läpi omia kuulumisiamme yms.
Tällä viikolla meillä lähti koulu kunnolla käyntiin. Meidän huikea puhuja/opettaja tällä viikolla, James, on ehkä yksi aidoimmista puhujista ketä olen kuunnellut. Aiheenamme on ollut "Identity in Christ". Millä me määrittelemme oman arvomme? 1. Sillä mitä teemme? 2. Sillä mitä meillä on? 3. Sillä mitä muut puhuvat meistä? Siinä teillekin vähän ajateltavaa.
Parasta on ymmärtää vain uudelleen ja uudelleen että mun identiteetti on Jeesuksessa, mä olen Jumalan rakas arvokas lapsi niinkuin kaikki muutkin, ja Hänen rakkaus ympäröi mua..millään muulla ei oikeastaan ole väliä. Liian usein annamme muiden ihmisten määritellä kuinka arvokkaiksi me tunnemme itsemme. Voimme tehdä asioita mitkä saa meidät tuntemaan itsemme arvokkaiksi muiden ihmisten silmissä, mutta mitä tapahtuu kun mokaamme? Vertailemme itseämme muihin ihmisiin ja tunnemme alemmuutta jne. 

Siinä lyhyesti tämän illan ajatuksia.
You are valuable and loved!