Moi!
Tää on mun ensimmäinen kirjoittelu täällä, onpas jännää! Kesä on edennyt hurjaa vauhtia ja tuntuu että kiirettä on pitänyt, vaikka en lopulta ole paljon muuta tehnyt kun lomaillut. On ollut ehkä paras kesä ikinä ja oon niin kiitollinen kaikesta!! Oon muun muassa ollut tapahtumissa, esim. Tulisielu konferenssissa, Summerhopessa, New Winessä ja hengannut ihanien ihmisten kanssa. Sain myös viikon ajan nauttia Kyproksen lämmöstä huippuseurassa. Se oli elämäni ensimmäinen ulkomaanreissu, ensimmäinen kerta lentokoneessa.

11900563_1005706162793795_1184345170_o.j

Nyt onkin luvassa vähän pidempi reissu - reissu mitä oon miettinyt jo monta vuotta. Nyt siitä alkaa oikeasti tulla todellista! Mä oon nimittäin lähdössä tasan KUUKADEN päästä Etelä-Afrikkaan, Kapkaupunkiin!! Lähden noin puolen vuoden kestävään YWAM:n DTS:ään, eli opetuslapseuskouluun, Muizenbergiin. Jos et tiedä mistä on kyse niin voit tutustua asiaan vaikka täällä. Täällä blogissa aion kirjoitella kuulumisia ja jakaa kuvia aina silloin kun voin ja ehdin, eli täältäkin varmasti aika lailla selviää mitä tällainen DTS pitää sisällään.
Fiilikset tässä vaiheessa on aika sekavat, kun alan koko ajan ymmärtämään enemmän että oon oikeasti lähdössä ja tulen olemaan viisi kuukautta erossa läheisistä ihmisistä jne. Mut it will be so worth it! Uskon et tästä tulee elämäni haastavimmat, mutta myös parhaimmat viis kuukautta. Onneks mulla ei oo mitään pelättävää koska Jeesus on mun kaa!
Viel on muutamia tärkeitä asioita järkättävänä reissua varten, kuten lentoliput. Ne olis aika jees!! :D Tää kuukaus on mulla aika kiireistä aikaa, kun teen töitä yms. Tuun kumminkin varmasti kirjoittelemaan täällä vielä ennen lähtöä!

Toivottavasti oot mukana seuraamassa mun reissua!